Ako zdvojnásobiť počet klientov v priebehu krátkej doby?

Nezávisle od toho, či začínate podnikať, alebo ste na podnikateľskom trhu už niekoľko rokov, určite nechcete, aby váš zisk dlhodobejšie klesal. Ak túžite po vyšších zárobkoch a nechcete dlhšie čakať, ponúkame vám riešenie na túto situáciu. Ako teda zdvojnásobiť počet klientov v priebehu krátkej doby?

 

Začnite spolupracovať s reklamnou agentúrou

 

Ak ste ešte doteraz nespolupracovali s reklamnou agentúrou, v čo najskoršom možnom termíne by ste si mali vyhľadať reklamnú agentúru a zistiť podmienky spolupráce. Reklamná agentúra s bohatými skúsenosťami vám poradí, vytvorí analýzu trhu, čiže vy sa budete môcť pripraviť na svoju konkurenciu a vyhnete sa tak zbytočným problémom, ktoré by vaše podnikanie predčasne ukončili.

 

Investujte viac peňazí do reklamy

 

Ak ste ušetrili na založení s.r.o., na internetovej reklame rozhodne nešetrite. Tým, že väčšina z nás trávi čas na sociálnych sieťach a celkovo na internete, mali by ste sa sústrediť práve na túto oblasť, kde nájdete väčšinu svojich potencionálnych zákazníkov. Ak chcete zdvojnásobniť počet klientov, musíte mať vytvorený kvalitný web s dobrým obsahom. Bez toho to jednoducho nepôjde.

 

Logo taktiež rozhoduje

 

Klientov však najviac zaujme logo vašej firmy. Logo firmy musí identifikovať to, v čom podnikáte, s čím robíte. Musí byť svojim spôsobom zaujímavé, pútavé, aby dokázalo zaujať čo najširšiu skupinu ľudí. Ak nie ste graficky zdatný, zverte návrh loga do rúk skúsených grafikov.


Nepodceňujte silu internetovej reklamy

Žijeme v internetovej dobe a práve preto internet väčšina z nás nevníma ako príťaž, ale skôr ako vynikajúcu pomôcku. Najmä podnikatelia by nemali podceňovať silu internetu, pretože práve on ich dokáže dostať do povedomia ľudí a výrazne im tak pomôže navýšiť zisk. Nepodceňujte silu internetu a konkrétne internetovej reklamy.

 

Sociálna sieť Facebook

 

Prihlasujeme sa na ňu dennodenne. Trávime na nej veľmi veľa času aj napriek tomu, že si s nikým nepíšeme. Sociálna sieť Facebook je stále veľmi populárna a nielen medzi mladou generáciou. Využívajú ju firmy a hand made výrobcovia, ktorí chcú propagovať svoje výrobky čo najširšej skupine ľudí. Vedia, že na tejto sociálnej sieti nájdu ľudí, ktorí sa rozhodnú práve pre nich. Ak podnikáte a v poslednej dobe ste zaznamenali pokles návštevnosti vašej web stránky a pokles tržieb, čo tak investovať viac času do Facebook reklamy? Nestojí veľa a pomôže vám výrazne navýšiť tržby.

 

Google – najznámejší internetový vyhľadávač

 

Keď zapínate internet, ktorý vyhľadávač máte predvolený? S najväčšou pravdepodobnosťou práve Google. Google je gigant, vyhľadávame na ňom všetko, preto podnikatelia využívajú možnosť zaplatiť si výhodnú reklamu v Googli. V priebehu krátkej doby uvidíte pozitívne výsledky. Konkrétne v Ifocuse – u špecialistov na online marketing môžete získať cenovo výhodný kupón na prvú kampaň v Google Adwords.

 

Podnikatelia by sa k nej nemali odvracať chrbtom

 

Môžete chodiť do jazykovej školy a vzdelávať sa v cudzích jazykoch, ale ak podceníte silu internetovej reklamy, vášmu biznisu to uškodí. Nebuďte ten typ podnikateľa, ktorý podceňujte silu internetovej reklamy. Buďte dobrým podnikateľom, ktorý robí len správne kroky!

Rozbiehate vlastný biznis? Poradíme vám, ako ušetriť

Keď ste sa rozhodli vstúpiť do podnikateľského sveta, určite ste boli zmierení s tým, že úspech nepríde hneď. Každý podnik jednoducho v začiatkoch nedokáže produkovať taký zisk, ako majiteľ firmy spočiatku očakáva. Ak rozbiehate vlastný biznis, určite hľadáte spôsoby, ako ušetriť. My vám poradíme, na čom môžete ako podnikateľ- začiatočník výrazne ušetriť.

 

Ready made spoločnosť

 

Ak nechcete čakať a chcete si vstup na podnikateľský trh trošku urýchliť, vyhnite sa zdĺhavému procesu zakladania s.r.o. a zistite si, kto zabezpečuje predaj s.r.o. Na Slovensku nájdete firmy, ktoré predávajú nové ready made spoločnosti, ktoré nemajú žiadnu podnikateľskú históriu a sú určené na ďalší odpredaj. Ak si kúpite takúto spoločnosť, nielenže ušetríte čas, ale aj peniaze a hlavne nervy.

 

Virtuálne sídlo

 

Drahé kancelárske priestory už mnohých podnikateľov odradili od podnikania. Ak napriek všetkému chcete podnikať, ale drahé priestory by vás priviedli do krachu skôr, ako by ste svoj biznis rozbehli, prečo neušetriť tak, že si kúpite lukratívne virtuálne sídlo, ktoré je niekoľkonásobne lacnejšie ako kancelársky priestor v ktoromkoľvek meste na Slovensku? Dostanete sa do povedomia zákazníkov, fyzicky sa na tomto sídle nemusíte nachádzať a k tomu sídlu môžete získať aj služby naviac.

 

Nezabúdajte na reklamu

 

Ak chcete rozbehnúť svoje podnikanie čo najrýchlejšie, kúpou virtuálneho sídla a ready made spoločnosti nepohrdnite. Okrem toho si kúpte kvalitné tonery Samsung. V začiatkoch budete potrebovať mať dobré zásoby tonerov do tlačiarne, nakoľko ľahko sa môže stať, že niekde založíte faktúry a iné potrebné dokumenty a nebudete ich môcť nájsť. Rozbehnúť vlastné podnikanie rozbehnete len vtedy, ak nebudete šetriť na propagácii svojho podnikania. Reklama je veľmi dôležitá a čím skôr si to uvedomíte, tým lepšie pre vás.



Jednoduchý návod pre výber kancelárskeho papiera

Človek sa vie poriadne zapotiť aj u tak nevinnej činnosti ako je vyberanie papiera. Mnohých z nás prekvapuje, koľko druhov papiera vôbec existuje a preto vyznať s v tom nemusí byť vôbec ľahké. Na čo je dôležité dať si pri výbere papiera pozor a čo vôbec musíte v prípade tohto nenahraditeľného pomocníka, ktorý ľudí sprevádza už stovky rokov, sledovať? Inak povedané aké vlastnosti by mal mať papier určený pre čiernobielu tlač a aké v prípade farebnej tlače? A prečo sa vôbec zaoberať niečím takým ako sú vlastnosti papiera?

Parametre papiera a ich dôležitosť

Hneď na začiatku si zodpovieme poslednú otázku, teda prečo je dôležité skúmať vlastnosti papiera? Len v takom prípade totiž vyberiete ten správny papier pre vašu tlačiareň a vaše potreby. Výberom správneho papiera teda ovplyvníte kvalitu tlače, náklady na tlač a v neposlednej rade tiež životnosť a opotrebenie vašej tlačiarne. Nezanedbateľným dôvodom je tiež menší dopad na životné prostredie.

Aké parametre, či inak povedané vlastnosti, sa teda v prípade papiera skúmajú? Ide o gramáž, belosť a tzv. opacitu (priehľadnosť). Čo jednotlivé výrazy znamenajú vám radi vysvetlíme.

Asi najjasnejším výrazom je gramáž, teda hmotnosť papiera. To sa nepočíta na jeden hárok papiera, ale na meter štvorcový papiera, jednotkou je tzv. gsm. Štandardný kancelársky papier má oko 70 až 90 gsm.

Ak teda potrebujete tlačiť bežné dokumenty, držte sa tejto hodnoty, v prípade obojstranného papiera by mala byť gramáž o niečo väčšia, okolo 90 až 120 gsm. Ak sa chystáte tlačiť letáky alebo katalógy, mala by byť hmotnosť opäť o niečo vyššia, okolo 170 – 250 gsm. Azda najväčšiu gramáž nájdete v prípade papiera určeného na tlač vizitiek, poukazov, menoviek atď. Taký papier by mal vážiť 300 – 400 gsm.

Názov belosť tiež mnohé napovedá. Ide o intenzitu bielej farby papiera. Papier môže byť snehobiely, ale aj mierne nažltnutý. Svoj význam hrá belosť v prípade kontrastu. Čím je papier viac biely, tým je kontrast silnejší. Väčšia belosť papiera by mala teda byť v prípade, kedy tlačíte farebne alebo rovno fotky. V prípade že tlačíte čiernobiele, nie je potreba vysokej belosti.

Tzv. opacita alebo tiež priehľadnosť papiera určuje mieru nepriesvitnosti látky, teda čím je vyššia, tým menej prepúšťa žiarenia. Ak sa teda chystáte tlačiť obojstranne, mal by vyberaný papier mať vyššiu opacitu. V prípade jednostrannej tlače nie je vyššia miera opacity dôležitá.

Univerzálny kancelársky papier

Keď už sme pri výbere naozaj v množstva variant unavený, často siahneme po univerzálnom kancelárskom papieri. To je naozaj elegantné riešenie. Ako nám predstavuje sám názov, ide o papier, ktorý sa hodí na farebnú aj čiernobielu tlač. Ide totiž o papier, ktorý je kvalitatívne medzi papierom určeným na čiernobielu tlač a papierom určeným na farebnú tlač. Cenovo sa vo formáte A4 pohybuje pod 4 eurá, záleží však na značke. Papier pre čiernobielu tlač je o trochu lacnejší a pre farebnú tlač zase mierne drahší. V oboch prípadoch cca o euro a viac.

Výber papiera vypadá na prvý pohľad síce zložite, ale uľahčujú nám ho sami výrobcovia. Tí totiž uvádzajú v názve papiera, či ide o papier určený na čiernobielu či farebnú tlač, prípadne či ide o univerzálny papier. Nezabudnite tiež na recyklovaný papier. Ten je zo všetkých spomínaných najšetrnejší k životnému prostrediu a na to by sme v prípade tlače mali myslieť v prvej rade.

 


Drevené palety – čo o nich potrebujete vedieť?

Drevené palety sú základom každého skladu, kde je na nich postavená celá distribúcia tovarov. Pozrime sa na možnosti, ktoré sa naskytujú pri kúpe palety.

Vedeli by ste si predstaviť sklad bez drevenej palety? Aj v dnešnej dobe, kedy sa mnohé staré riešenia nahrádzajú, novými, technologicky vyspelejšími riešeniami, drevené palety stále zostávajú. Dlhé roky sú využívané v prakticky nezmenenom stave dodnes, to už o niečom svedčí. S málo ktorým produktom sme my, ľudia, tak spokojní, že s ním dokážeme pracovať desiatky rokov bez akejkoľvek väčšej zmeny. To svedčí o ich bezkonkurenčnej spoľahlivosti pri transporte tovaru. Pri spoľahlivosti to však nekončí, tá je spojená so skutočne veľkým pomerom medzi nosnosťou a hmotnosťou a v neposlednom rade v jednoduchosti celej konštrukcie. Je neuveriteľné, ako dokáže byť pár dosiek dreva tak dôležitých pre ľudstvo. Ak sa teda rozhodnete si jedného takéhoto výhodného pomocníka zaobstarať, zrejme vás zaujímajú vaše možnosti.

Nová alebo „jazdená“

Keď sa rozhodnete pre kúpu drevenej palety, spravidla máte dve základné možnosti – buď sa rozhodnete pre novú, alebo pôjdete cestou použitej palety. Obe možnosti majú svoje pre a proti a je len na vás, pre ktorú sa rozhodnete. Nová paleta so sebou prináša výhody novej palety – vôňu nového dreva, ktorá vás poteší kedykoľvek sa dostanete do jej blízkosti, stopercentná garancia spoľahlivosti a mnohých rokov spoľahlivého pracovného nasadenia. Najmä z cenového hľadiska sa však mnohí rozhodnú pre použitú paletu, ktorá však za novou vôbec nezaostáva. V tomto prípade existujú dve cesty, ktorými sa môžete vydať – použitá paleta svetlá a tmavá. Ako vyplýva z ich názvov, tmavá paleta je viac používaná ako svetlá. Aj tmavá použitá paleta však musí spĺňať všetky bezpečnostné normy a nosnosti, nemusíte sa tak obávať, že kúpite mačku vo vreci a bez strachu môžete na ňu ukladať svoj tovar. Nech už sa rozhodnete pre akúkoľvek možnosť, vedzte, že ani v jednom prípade nespravíte chybu. Už len nájsť vhodnú firmu, ktorá vám pomôže s výberom. Takou je napríklad TpGroupSK.

Podnikáte na internete? Nezabúdajte na kvalitný obsahový marketing!

Fenoménu podnikania neunikol nikto, kto to myslí s podnikaním vážne. Aj tí najväčší lídri vo svojom segmente sa musia prispôsobiť vývoju. Naposledy u nás z veľkých hráčov spustil e-shop nábytkársky gigant IKEA.

Internetové podnikanie je v mnohých veciach výrazne odlišné od klaciského predaja. Pokiaľ sta sa rozhodli na internete podnikať, alebo už aktívne podnikáte, stretli ste sa z výrazom SEO – optimalizáciou pre vyhľadávače.

Z technického hľadiska musíte mať kvalitnú a plne funkčnú stránku. Súčasné vyhľadávače však majú vyhľadávací algoritmus vo výraznej miere nastavený na vyhľadávanie originálneho obsahu.

Content marketing, alebo ak chcete obsahový marketing je plán, stratégia a proces získavania zákazníka v správny čas. Obsahový marketing je základom pre digitálnu marketingovú stratégiu vášho podnikania.

Aby ste sa mohli presadiť vo vyhľadávaní, v porovnávačoch – potrebujete efektívny predajný text, kvalitný marketing a prácu so sociálnymi sieťami.

Prečo je dôležité publikovanie kvalitného obsahu? Prečo by ste ho mali tvoriť? Prečo je dôležitý úspech našich marketingových aktivít, alebo úsilie v oblasti rozvoja podnikania?

Kvalitný obsah je dôležitý pre nové podnikanie

So vzrastajúcou silou sociálnych médií, najmä v odvetviach profesionálnych služieb, musia byť obchodníci schopní dosiahnuť a ovplyvniť nové trhy svojim marketingom.

Ako sociálne bytosti „zdieľame“ obsah, „tweetujeme“ obsah, alebo posielame rôzne zaujímavé linky na Facebooku našim priateľom.

Ako obchodníci sledujeme, čo budú návštevníci robiť s našim obsahom. Ako obchodníci však musíme dať niečo, o čom sa bude rozprávať a bude zaujímavé.

Kvalitný obsah musí byť dôveryhodný, a spĺňať hlavné kritéria – byť užitočný, zábavný, a / alebo emocionálny. Nezabudnite uľahčiť ostatným, aby zdieľali váš obsah. Využiť môžete frázu „zdielaj toto“ , vo svojom e-mailovom newsletteri, alebo na blogu majte vždy umiestnenú výzvu k akcii. Stámilióny aktívnych používateľov Facebooku a iných sociálnych sietí sú príležitosťou pre nové podnikateľské zámery a zaujímavé nápady.

Kvalitným obsahom sa odlíšte od konkurencie

Aby sme sa odlíšili na internete, musíme pre služby a výrobky vytvárať unikátny text a unikátne marketingové aktivity. Kvalitný obsah je krok správnym smerom. Uistite sa, že váš obsah ide správnym smerom. Osobitý a kvalitný obsah je vynikajúci marketingový nastroj, ale tiež marketingový maratón.

Kvalitný obsah vytvára lojalitu a zvyšuje informovanosť

Vlastníci firiem, partneri a manažéri chcú vidieť reálne výsledky z každej správy, ktorú posielate. Predpokladajú, že najlepší spôsob, ako to dosiahnuť, je posielať ponuky, propagácie alebo iné transakčné obsahy, ktoré vyžadujú odpoveď.

Obchodníci vedia, že transakčný obsah má prirodzené obmedzenia, pretože sa nikdy nebude vzťahovať na 100% príjemcov, bez ohľadu na to, aké úžasné môže byť posolstvo. Poskytnutím kvalitného obsahu vo všetkých vašich správach budete mať prospech z dlhodobej vernosti.

Čitatelia a prijímatelia ocenia, že nič od nich nepožadujete, poskytnete im nejakú formu hodnoty a budete naďalej hľadať a preposielať svoje správy. Keď príde čas na to, aby niečo potrebovali, budú o vás premýšľať.

Nemáte čas a kapacity?

V tom prípade si nechajte poradiť odborníkmi na obsahový marketing vo firme https://www.texto.sk/ , ktorá sa zameriava na tvorbu obsahu pre malé a stredné firmy. Analýza a konzultácia je zadarmo, nemáte čo stratiť!

SEO vám pomôže zvýšiť návštevnosť web stránky

Ako každý podnikateľ, túžite si získať čo najväčší počet zákazníkov a tým tak zvýšiť svoj zisk. Neraz však za týmto cieľom stojí mnoho mesiacov driny, premýšľania, ako si vôbec zvýšiť návštevnosť web stránky. Niekedy však jeden chybný krok vedľa môže uškodiť vašej firme až natoľko, že kvôli prepadu pozícii vo vyhľadávačoch stratíte kontakt so zákazníkmi. Veď kto by sa už len preklikával na tridsiatu stranu vo vyhľadávači?

Aby ste však takéto problémy nemali, či už predávate dámsku kozmetiku, alebo sa sústredíte na poľovnícke ďalekohľady, máme pre vás jednoduché, ale zato účinné riešenie, ako prepad pozícii vyriešiť a zvýšiť si tak návštevnosť vášho webu.

Pomoc od najlepšej SEO agentúry

Prepad pozícii vám pomôže vyriešiť jedine SEO agentúra, ktorá má za sebou množstvo skúseností a rad spokojných klientov. Je ťažké si síce nájsť dobrú SEO agentúru, ktorá vám dokáže podľa vašich požiadaviek pomôcť dostať sa na popredné miesta vo vyhľadávačoch. Popýtajte sa teda svojich známych, ktorí podnikajú a majú už ako-takú skúsenosť so SEO agentúrou. Keď tak, napíšte si do Googlu „SEO“ a hneď sa vám ukážu viaceré SEO agentúry.

SEO analýza

Predtým, ako vám SEO agentúra vôbec začne riešiť SEO optimalizáciu, bude nutné vykonať SEO analýzu, na základe ktorej neskôr podnikne potrebné kroky. Rátajte s tým, že behom dňa nebudete na popredných vyhľadávačoch. SEO a linkbuilding sú dlhodobá záležitosť. Prvé výsledky sa môžu objaviť až po niekoľkých mesiacoch

Ako by mal vyzerať e-shop, ktorý priláka väčší počet zákazníkov

Určite ste v poslednej dobe zachytili správu o tom, že jeden britský obchod s oblečením končí na slovensko trhu. Nebolo by na tom nič zvláštne, keby na slovenskom trhu končil jeden predajca za niekoľko rokov. V poslednej dobe sa však môžeme stretnúť s hromadným rušením kamenných predajní viacerých obchodných reťazcov. Viete čo to zapríčiňuje? Zapríčiňujú to e-shopy, ktorých počet neustále rastie. Rastie až tak rapídne, že sa ani nezazdáte a vaša obľúbená predajňa, kde pravidelne nakupujete, tiež môže zavrieť brány svojej kamennej predajne.

Ak aj vy premýšľate, že si okrem vytvorenia web stránky zaplatíte aj za tvorbu e-shopu, prečítajte si nasledujúce tipy, ktoré vám napovedia o tom, ako by mal vyzerať váš e-shop, ktorého úlohou bude lákať zákazníkov, aby si vybrali práve vás a nie vašu konkurenciu.

Mal by byť pútavý

Keď prídete na akýkoľvek e-shop, čo vás ako prvé zaujme? Určite je to vzhľad samotného e-shopu. Ak chcete, aby aj váš e-shop mohol konkurovať e-shopom, ktoré na trhu pôsobia už niekoľko rokov, musíte zveriť tvorbu webdesignu schopnej agentúre, ktorá pomohla už mnohým začínajúcim podnikateľom vytvoriť konkurencieschopný e-shop. Webdizajn vašej web stránky by mal vystihovať zameranie vašej firmy.

Nesmie byť neprehľadný

Aby sa potencionálni zákazníci udržali na vašom e-shope, je dôležité, aby váš web bol prehľadný. Ak by sa mal zákazník preklikávať cez milión kategórií, verte, že skôr, či neskôr by váš e-shop opustil a hľadal by to, čo potrebuje práve u vašej konkurencii. Zvoľte si nie príliš komplikovanú štruktúru. Výrobky/ služby kategorizujte tak, aby aj teta administratívna pracovníčka vedela, v ktorej kategórii má hľadať ten známy dochádzkový systém, ktorý používajú mnohé slovenské firmy.

Začni podnikať a posuň sa vpred

Niekto by možno povedal, že v dnešnej dobe už nieje priestor na podnikanie ako kedysi. Ja si myslím, že je to len vec presvedčení. Môj obľúbený výrok je: Aké si to urobíš také to budeš mať. Takže tak ako v bežnom živote aj v podnikaní sa oplatí zamerať sa na ciele a nie na prekážky.

Založenie s.r.o. nebolo totiž doteraz nikdy jednoduchšie. Je doba plná informácií. Jednoducho nájdeš takmer všetko čo hľadáš na pár kliknutí na internete. A presne takto dosiahneš aj zrušenie živnosti, ak by ťa náhodou omrzelo tvoje podnikanie a rozhodol by si sa robiť niečo inak.

Živnosť v zamestnaní

Pomerne mnoho zamestnávateľov, čo sa týka veľkých aj menších spoločností, už vyžadujú od svojich zamestnancov založenie živnosti. Majú to jednoduchšie s platením povinného poistenia do zdravotnej poisťovne a odvodov. Takto to vnímam ja.

Tím právnikov spoločnosti Firmáreň ti pomôže s ľahkosťou pri vytváraní živnosti. Živnosť register môže totiž niekomu pripadať ako niečo komplikované a zložité. Sú to jednoducho ľudia, ktorí majú potrebu pomáhať iným ľuďom plniť si ich sny. A preto sa v tejto spoločnosti starajú o to aby zjednodušili založenie spoločnosti cez internet až tak ako je jednoduché založiť si emailové konto na komunikáciu s tvojimi zákazníkmi.

Ponuka spoločnosti

Svoje služby rozšírili aj o likvidáciu firmy, občianske združenia, ready made, burzu firiem, zmeny vo firme. Podnikanie možno v niektorých hlavách znie ako mýtus alebo niečo ťažké. Ty sa však zamysli nad tým či chceš vidieť cieľ, ten svoj vysnívaný produkt, ktorý ľudom pomôže a to je dôvod tvojho premýšľania nad podnikaním. O prekážkach hovoriť ani nebudeme, som presvedčená o tom, že tie ty vidieť nechceš a ani nebudeš, keď sa zameriaš na cieľ.

Portál na zakladanie firiem firmáreň.sk je inovatívny nástroj. Využíva najnovšie informačné technológie v oblasti elektronizácie služieb štátnej správy. Čo je veľmi dôležité v dodržaní litery zákona. Firma alebo živnosť do 15min a môžeš si plniť sen a byť prínosom a inšpiráciou pre ďalších ľudí.

Vďaka ready made spoločnosti podnikáte už do 24 hodín

Ak vám niekto povedal, že začiatky podnikania sú jednoduché, tak vám buď klamal, alebo mal obrovské šťastie. Pretože už len založenie samotnej spoločnosti vám dá poriadne zabrať – proces zaberie približne dva týždne, ktoré strávite pobehovaním po úradoch, čakaním v radoch a ochutnáte povestnú ústretovosť slovenských úradníkov. Nie je výnimkou, že už len toto vám zoberie vietor z plachiet a elán do práce. Tomu sa však dá vyhnúť. Ako? Pokračovať v čítaní „Vďaka ready made spoločnosti podnikáte už do 24 hodín“