Aj potlač textilu v rôznych podobách je dobrý marketing

 

Skúste nájsť firmu, ktorá by nemala reklamné predmety s vlastným logom. No dobre, určite nejakú nájdete, ale menej problémov budete určite mať s hľadaním firmy, ktorá by takéto predmety mala. Stále je to totižto obľúbená forma marketingu.

Reklamné tričká budú vhodnejšie skôr pre vašich zamestnancov. Minimálne kvôli veľkosti

Takéto reklamné predmety môže firma rozdávať svojim zamestnancom, ale aj ako darčeky pre obchodných partnerov. A zatiaľ čo asi najviac takýchto predmetov sú veci ako perá, kalendáre, prípadne diáre, ničím nezvyčajným nie je ani rôzny textil.

Napríklad kvalitné tričká s vlastnou potlačou. Tie sú vhodné hlavne pre zamestnancov, ktorí v nich môžu pracovať, či ich nosiť na rôznych teambuildingoch, alebo aj vo svojom voľnom čase (aj keď do mesta sa v takom tričku zrejme nevyberú, ale minimálne na chate s priateľmi vám takto môžu spraviť reklamu).

Potešte obchodných partnerov praktickou taškou, ktorou naviac ukážete, že ste ekologický

Rozdávať pre svojich obchodných partnerov tričká však môže byť komplikované. Prečo? Kvôli veľkosti. Aj ak si pripravíte zoznam obchodných partnerov, ktorým budete chcieť tričká s vašou potlačou rozdať, veľkosť budete len hádať. A pravdepodobne netrafíte vždy.

Vhodnou alternatívou môžu v takomto prípade byť praktické látkové tašky s potlačou. Pri nich vás veľkosť trápiť nemusí. A môže ísť aj o praktickejší darček ako už spomínané tričko. Takáto taška sa náramne hodí v rôznych situáciach a ponúka oveľa lepšiu alternatívu k igelitkám.

Zároveň tým môžete dať najavo, že vašej firme záleží aj na životnom prostredí. Používanie a „propagácia“ používania takýchto látkových tašiek všade tam, kde sme zvykli používať jednorázové igelitky, je skvelým spôsobom, ako zredukovať používanie jednorázových plastov.

 

Zdroj obrázka:

Autor: Africa Studio / Shutterstock.com