ZDIEĽAŤ


Konkurencia je veľká a ak chce podnikateľ v tak veľkej konkurencii preraziť, musí podniknúť potrebné kroky, ktoré mu pomôžu vymámiť sa z krízy a začať opäť napredovať. Ak chce však podnikateľ zaujať nerozhodných zákazníkov, musí im ponúknuť niečo, čo im konkurencia neponúkne. Vyskúšajte tieto triky a uvidíte, že na nezáujem sa sťažovať nebudete.

Kontaktujte call centrum 

Ak chcete, aby zákazník uprednostnil vašu firmu, odporúčame vám kontaktovať call centrum. Call centrá s množstvom vyškolených pracovníkov sa vám postarajú o stálych zákazníkov a  aktívne budú oslovovať aj nových zákazníkov. Zákazník potrebuje vedieť, že on je vašou prioritou, že vám nezáleží len na zisku, ale chcete, aby bol práve on spokojný. Ušetríte čas a nemusíte sa tak zaoberať aktívnym vyhľadávaním zákazníkov a byť zároveň aj telefonickou podporou.

Telemarketing – účinný nástroj, ako prilákať nových zákazníkov 

Aktívne oslovovanie zákazníkov sa odborne nazýva telemarketing. Telemarketing sa považuje za najúčinnejší marketingový nástroj, ako prilákať nerozhodnú klientelu práve k vašej firme. Ak chcete nových klientov, určite sa zamerajte na telemarketing. Túto službu ponúkajú aj call centrá, preto ak začnete spolupracovať s call centrom, dohodnite sa aj na aktívnom telemarketingu.

Skúste robiť súťaže o vaše produkty a pridávajte kvalitný obsah na sociálne siete 

Ak chcete, aby sa nerozhodný zákazník rozhodol práve pre vás, určite musíte robiť aj súťaže o vaše produkty a pridávať kvalitný obsah na sociálne siete, napríklad Facebook a Instagram. Pravidelné súťaže prilákajú ďalších a ďalších ľudí. Kvalitný obsah na sociálnych sieťach tiež. Tým, že na sociálnych sieťach trávime veľmi veľa času, mali by ste to využiť vo svoj prospech. Pomôže vám to získať nerozhodných klientov. Ak na spravovanie rozbehnutej Facebook stránky nemáte čas, je fajn, keď máte možnosť zveriť to do rúk reklamnej agentúry. Vy sa len budete čudovať prečo vám tak náhle prichádzajú na váš e-shop noví zákazníci.

Držte sa týchto našich overených trikov a nerozhodní zákazníci si vyberú produkty a služby práve od vás. Call centrum je dobrá investícia. Uvidíte, presvedčíte sa o tom aj vy!

ZDIEĽAŤ