ZDIEĽAŤ

Fenoménu podnikania neunikol nikto, kto to myslí s podnikaním vážne. Aj tí najväčší lídri vo svojom segmente sa musia prispôsobiť vývoju. Naposledy u nás z veľkých hráčov spustil e-shop nábytkársky gigant IKEA.

Internetové podnikanie je v mnohých veciach výrazne odlišné od klaciského predaja. Pokiaľ sta sa rozhodli na internete podnikať, alebo už aktívne podnikáte, stretli ste sa z výrazom SEO – optimalizáciou pre vyhľadávače.

Z technického hľadiska musíte mať kvalitnú a plne funkčnú stránku. Súčasné vyhľadávače však majú vyhľadávací algoritmus vo výraznej miere nastavený na vyhľadávanie originálneho obsahu.

Content marketing, alebo ak chcete obsahový marketing je plán, stratégia a proces získavania zákazníka v správny čas. Obsahový marketing je základom pre digitálnu marketingovú stratégiu vášho podnikania.

Aby ste sa mohli presadiť vo vyhľadávaní, v porovnávačoch – potrebujete efektívny predajný text, kvalitný marketing a prácu so sociálnymi sieťami.

Prečo je dôležité publikovanie kvalitného obsahu? Prečo by ste ho mali tvoriť? Prečo je dôležitý úspech našich marketingových aktivít, alebo úsilie v oblasti rozvoja podnikania?

Kvalitný obsah je dôležitý pre nové podnikanie

So vzrastajúcou silou sociálnych médií, najmä v odvetviach profesionálnych služieb, musia byť obchodníci schopní dosiahnuť a ovplyvniť nové trhy svojim marketingom.

Ako sociálne bytosti „zdieľame“ obsah, „tweetujeme“ obsah, alebo posielame rôzne zaujímavé linky na Facebooku našim priateľom.

Ako obchodníci sledujeme, čo budú návštevníci robiť s našim obsahom. Ako obchodníci však musíme dať niečo, o čom sa bude rozprávať a bude zaujímavé.

Kvalitný obsah musí byť dôveryhodný, a spĺňať hlavné kritéria – byť užitočný, zábavný, a / alebo emocionálny. Nezabudnite uľahčiť ostatným, aby zdieľali váš obsah. Využiť môžete frázu „zdielaj toto“ , vo svojom e-mailovom newsletteri, alebo na blogu majte vždy umiestnenú výzvu k akcii. Stámilióny aktívnych používateľov Facebooku a iných sociálnych sietí sú príležitosťou pre nové podnikateľské zámery a zaujímavé nápady.

Kvalitným obsahom sa odlíšte od konkurencie

Aby sme sa odlíšili na internete, musíme pre služby a výrobky vytvárať unikátny text a unikátne marketingové aktivity. Kvalitný obsah je krok správnym smerom. Uistite sa, že váš obsah ide správnym smerom. Osobitý a kvalitný obsah je vynikajúci marketingový nastroj, ale tiež marketingový maratón.

Kvalitný obsah vytvára lojalitu a zvyšuje informovanosť

Vlastníci firiem, partneri a manažéri chcú vidieť reálne výsledky z každej správy, ktorú posielate. Predpokladajú, že najlepší spôsob, ako to dosiahnuť, je posielať ponuky, propagácie alebo iné transakčné obsahy, ktoré vyžadujú odpoveď.

Obchodníci vedia, že transakčný obsah má prirodzené obmedzenia, pretože sa nikdy nebude vzťahovať na 100% príjemcov, bez ohľadu na to, aké úžasné môže byť posolstvo. Poskytnutím kvalitného obsahu vo všetkých vašich správach budete mať prospech z dlhodobej vernosti.

Čitatelia a prijímatelia ocenia, že nič od nich nepožadujete, poskytnete im nejakú formu hodnoty a budete naďalej hľadať a preposielať svoje správy. Keď príde čas na to, aby niečo potrebovali, budú o vás premýšľať.

Nemáte čas a kapacity?

V tom prípade si nechajte poradiť odborníkmi na obsahový marketing vo firme https://www.texto.sk/ , ktorá sa zameriava na tvorbu obsahu pre malé a stredné firmy. Analýza a konzultácia je zadarmo, nemáte čo stratiť!

ZDIEĽAŤ