ZDIEĽAŤ

Prišlo to, čoho sa majitelia predajní s iným ako základným tovarom báli odkedy začali opäť raketovo stúpať počty pozitívnych prípadov na COVID-19 a nemocnice sa začali zapĺňať do posledného miesta. Lockdown.

Vydávať tovar zákazníkom môžete, ale ako si vyberú z vašej ponuky?

To aj teraz znamená uzatvorenie prevádzok, ktoré nepredávajú tovar, ktorý sa radí medzi základné životné potreby. Niečoho sa však žiť musí. Aspoň, že takéto predaje môžu mať otvorené ako výdajne tovaru.

Ako si však zákazníci vyberú z vašej ponuky? A tu majú výhodu tí, ktorí okrem kamennej predajne majú aj eshop. Zákazníci si tak môžu ponuku pozrieť z pohodlia domova, požadovaný tovar aj objednať a prísť si vyzdvihnúť, čo je povolené. Prípadne si nechať tovar doručiť.

Ak ste doteraz nemali eshop, najlepšia investícia, ktorú tak môžete urobiť, je práve do eshopu. A ak už ho máte, len doteraz ste ho používali veľmi okrajovo, bude to teraz váš hlavný zdroj príjmov. Zároveň máte šancu osloviť aj nových zákazníkov. Potrebujú však váš eshop poznať. A priviesť vám nových zákazníkov, to dokáže dobrý marketing pre eshopy.

Eshop vám môže priviesť aj úplne nových zákazníkov

V drvivej väčšine prípadov, keď ľudia hľadajú nejaký tovar, používajú najpopulárnejší internetový vyhľadávač, Google. To znamená, že reklama Google Ads bude ideálnym spôsobom, ako týchto ľudí osloviť, aby navštívili váš eshop.

A čím lepšie bude cielene reklamy, tým je vyššia šanca, že si niečo aj reálne kúpia. Takúto reklamu totižto môžete presne cieliť na konkrétne skupiny používateľov internetu. Parametre, pomocou ktorých sa dá nastaviť cielenie, sú rozdelené na geografické, demografické, technologické, časové a behaviorálne. Samozrejme, pod každú takúto kategóriu spadá niekoľko rôznych parametrov.

 

Zdroj obrázka:

 

Autor: Jirsak / Shutterstock.com

ZDIEĽAŤ